B2B Digitale medier

Modsat mange andre i branchen oplever vi stadig stor efterspørgsel efter vores blade og det opgaveindhold, vi leverer til aviser, blade og andre trykte medier. Det skyldes måske, at vores produkter lægger op til eftertænksomme pauser i en ellers travl og digitaliseret hverdag.

Danskernes medieforbrug er dog i stigende grad rykket over på de digitale medier. Det har vi naturligvis også lagt mærke til hos Keesing.

Vi går derfor meget op i at give forbrugeren oplevelser på tværs af trykte og digitale medier. Vi ønsker ligeledes at kunne give vores kunder mulighed for at vælge mellem forskellige pakkeløsninger, der inkluderer både trykt og digitalt indhold.

Vi er stolte over den viden, vi er i gang med at opbygge på det digitale område, både når det drejer sig om vores investering i fx amerikanske Elevate Labs og om vores apps til Android og Iphone.

Du kan her prøve disse apps og se en demonstration af, hvordan et opgaveunivers på jeres digitale medie kunne se ud.

White Label-platform

Vores White Label-platform giver brugerne en ensartet og genkendelig opgaveoplevelse på tværs af trykte og digitale medier. Vores platform er let at integrere og konfigurere til jeres brand/design, og vi leverer altid de nyeste og mest populære opgaver.

Indholdet er det samme som i vores trykte leverancer, men den digitale platform giver vores B2B-kunder nye indtægtsmuligheder i form af fx betalingsmur og sponsorerede opgaver.

Layout tilpasset platform

Vores platform har et layout, der sikrer, at opgaverne automatisk tilpasses alle typer af enheder, fra stationære- og bærbare computere til mobiltelefoner og tablets, uanset styresystem og browser.

Optimering af reklameindtægter

Det digitale univers gør det muligt at øge reklameindtægterne med fx sponsorerede opgaver, tematiserede reklamer omkring opgaverne, opgaver bag betalingsmure eller lignende.

Viden om brugeradfærd

Vores platform kan være med til at sikre nyttig viden om brugernes adfærd, som med fordel kan bruges i videreudviklingen af den digitale brugeroplevelse på jeres digitale medie.

Apps

Sudoku

Talopgaven sudoku er god hjernegymnastik.

Tectonic

Prøv kræfter med den logiske talopgave tectonic.

Krydsord

Opgaverne er lærerig og afslappende ordleg.

Find Ord

Find alle de skjulte ord i diagrammet.

fordele

Fordele

Bedre udnyttelse af betalingsmur
Vores platform kan fungere som et incitament for brugerne til at abonnere på jeres digitale univers og dermed optimere jeres udbytte af digitale betalingsmure.

Udvikling af nye opgavetyper
Som kunde hos os vil I altid blive tilbudt nye funktionaliteter, så snart de er færdigudviklet. Vi er meget optagede af hele tiden at udvikle nyt opgaveindhold og nye typer af opgaver.

Leadgenerering
Vi laver opgaver og konkurrencer, der kan generere leads, som siden kan anvendes i forbindelse med markedsføring.

Elevate app

Elevate er et kognitivt træningsværktøj, der styrker dine kommunikations- og analysefærdigheder. Appen indeholder mere end 40 udfordringer, der alle gør dig hurtigere og bedre til at løse opgaver inden for blandt andet matematik, læsning og stavning

Elevate blev lanceret i 2014 og samme år udråbt til at være App of the Year af Apple. Siden da er Elevate blevet downloadet fra App Store og Google Play mere end 25 millioner gange.

I 2019 lancerede Elevate Labs deres anden app med navnet Balance. Balance er en ny type meditationsapp, der guider dig gennem videnskabeligt dokumenterede metoder, der kan forbedre din søvn, dit humør og din evne til at fokusere.

elevate app

Case study: New York Times

Den amerikanske avis New York Times har en målsætning om at nå 10 millioner digitale abonnenter inden 2025. De har i dag 5 millioner

500.000 af deres abonnenter er i dag fra udlandet, herunder Danmark, og de satser på kraftig digital vækst i Europa.

Cirka 20-30 % af de samlede digitale abonnementer er på krydsord. En andel, der de seneste år har været støt stigende.

New York Times bruger krydsord som en vigtig del af deres segmenteringsstrategi for at få brugerne om bord: ”Get people in, then up”.

Vækst i NYTs digitale krydsordsabonnementer 2015-2019:

2015

110000

2016

150000

2017

255000

2018

400000

2019

700000